Veelgestelde vragen over betalen

Op deze pagina vindt u meer informatie over het betalen van uw bestelling.

Kan ik veilig betalen bij Pack-Store?

U kunt veilig betalen bij Pack-Store. Wij maken gebruik van een SSL certificaat (SSL = Secure Sockets Layer). Dit betekent dat er een beveiligde laag is geplaatst tussen de server en de internet browser, waardoor uw gegevens versleuteld worden en dus beveiligd zijn. Alle betalingen van Pack-Store worden afgehandeld door Multisafepay. Multisafepay is een gecertificeerd online betaalplatform dat goedkeuring draagt van De Nederlandse Bank. Zie deze link voor meer informatie.

Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?

We bieden de volgende betaalmethoden aan in de webshop:

  • AfterPay (zakelijke bestellingen tot € 1.000 incl. BTW)
  • Apple Pay (alleen zichtbaar op Apple apparaten)
  • Bancontact  
  • Bankoverboeking (levering na ontvangst betaling, ca. 2-3 werkdagen extra levertijd)
  • Belfius
  • Credit card (American Express, Maestro, Mastercard, VISA)
  • iDeal
  • KBC  
  • Klarna.
  • PayPal
  • Sofort
  • Trustly

U kunt tijdens het afrekenen de betaalmethode kiezen. Nadat u heeft geklikt op "Bestelling plaatsen", wordt u doorgestuurd naar het betaalplatform van Multisafepay. Multisafepay zal uw betaling in een veilige omgeving afhandelen!

Betalen via AfterPay

Betalen via AfterPay is mogelijk voor zowel particulieren als bedrijven. Als u kiest voor de betaalmethode AfterPay, neemt AfterPay de vordering van ons over en hebben wij geen zicht meer op de afhandeling. Indien AfterPay uw aanvraag afkeurt, kunnen wij niet opvragen wat de reden hiervan is. In dat geval adviseren wij u te kiezen voor een alternatieve betaalmethode.

We hebben gemerkt dat AfterPay erg strikt is met het beoordelen van zakelijke betaalverzoeken. Zo worden alleen bestellingen tot € 1.000 incl. BTW in behandeling genomen. Daarnaast moet het factuuradres hetzelfde zijn als het verzendadres.

Ik heb betaald maar ontvang toch een betalingsherinnering van AfterPay

Indien u tijdens het afrekenproces heeft gekozen voor de betaaloptie "AfterPay", kunt u de betaling alleen voldoen via de betaallink die u per e-mail ontvangt van AfterPay. Indien u de betaling alsnog zelf handmatig per bank overboekt, wordt deze betaling automatisch verwerkt zonder dat AfterPay hiervan op de hoogte is. Hierdoor is AfterPay in de veronderstelling dat de factuur nog niet betaald is en blijft u herinneringen ontvangen. Mocht dit voor u van toepassing zijn, neem dan contact op met onze klantenservice door te mailen met [email protected]. Graag ontvangen wij uw ordernummer met daarbij een kopie van het betaalbewijs, zodat wij AfterPay kunnen vragen het betaalverzoek stop te zetten.

Betalen via Bank Overboeking

Deze betaalmethode maakt het mogelijk uw bestelling per bank te voldoen. Zodra de betaling is ontvangen, nemen wij de bestelling in behandeling. Omdat deze bankoverboeking loopt via een derdenrekening bij Multisafepay, dient u rekening te houden met een extra levertijd van ca. 2-3 werkdagen.

Ga terug naar de overzichtspagina